Klantenservice

Klantenservice

 


Bestellingen 
Bestellen bij Fotolijsten.nl is snel en simpel. We willen het graag heel gemakkelijk maken, maar wel goed. Mocht je iets vergeten zijn te bestellen, stuur ons dan zo snel mogelijk een
mail of bel ons. Op Fotolijsten.nl staat dat alles op voorraad is, maar het kan zijn dat bepaalde lijsten gigagoed verkopen, en dan kan het gebeuren dat we zo door onze voorraad
heen zijn. Mocht dit het geval zijn, laten we je dat vanzelfsprekend zo snel mogelijk weten! 


Betalingen
Bij het afronden van je bestelling kiezen we voor gemak. Gemak voor jou dus. Je kunt uit veel verschillende manieren kiezen om je betaling te doen. We gebruiken hiervoor
een betaalprovider, Multisafepay. Deze garandeert een veilige betaling. Betaling kan middels iDeal, overboeking vooruit via uw bank, Creditcard (Mastercard/Visa/American Express)
of Paypal. Speciaal voor onze Belgische vrienden hebben we de mogelijkheid om via MisterCash te betalen. 
 

Verzending & Bezorging
In het bestelproces kun je zelf je afleverdag kiezen, dat maakt het voor het iedereen erg gemakkelijk!

Wij zullen de bestelling verzenden de dag vòòr de geplande afleverdag. Dan zou het normaal gesproken moeten lukken om je pakket op de geplande dag te bezorgen. Mocht er
onverhoopt materiaal niet meer voorradig zijn om ons te kunnen houden aan de opgegeven bezorgdag, laten we je dat zo snel mogelijk weten.  Normaal gesproken kunnen we een
bestelling leveren binnen 1-3 werkdagen. Het gemiddelde hiervan is 2, dus ga daar maar van uit....dan valt het altijd mee als je je bestelling de volgende dag al in huis hebt!

Mocht je een artikel toch sneller nodig zijn dan de eerstvolgende datum die staat aangegeven op de betaalpagina, laat het ons dan weten via de mail of telefonisch. We zullen dan altijd
proberen om je order binnen een dag te maken en te versturen. Hou er rekening mee dat we wel extra kosten in rekening brengen voor een spoedopdracht
.

Heb je het pakket niet ontvangen op de door jouw gewenste bezorgdag, bel of mail ons dan even, dan gaan wij voor je uitzoeken wat de reden is dat je het pakket nog niet hebt ontvangen.
Als we dit niet snel genoeg kunnen achterhalen maken we de bestelling opnieuw. 

Mocht het pakket worden aangeboden op je adres en je bent toevallig net even weg, dan laat de bezorger een briefje achter welke actie er wordt ondernomen; hij komt nog een keer, of
hij geeft het pakket bij één van je buren af als dat mogelijk is. De bezorger komt normaliter maximaal 2x langs. Daarna wordt het pakket teruggestuurd naar ons.

Het kan natuurlijk gebeuren dat het pakket zoekraakt onderweg. Mocht het gebeuren dat zoiets gebeurt, zullen we je na constatering hiervan direct een nieuwe zending toesturen.

We garanderen je dat het pakket hier onbeschadigd is verzonden. Maar het is, met breekbare producten zoals glas, altijd mogelijk dat iets breekt onderweg. Zodra dit gebeurt vragen we
je om dit direct aan ons te melden, het liefst ook even met een foto zodat we misschien kunnen zien wat er is gebeurd onderweg. Dit kunnen we wellicht ook gebruiken om onze dienstverlening te
verbeteren.

Onze klanten op de TVTAS (Wadden) eilanden betalen een bijdrage in de verzendkosten van € 9,95.

Voor onze Belgische vrienden geldt bovenstaande ook, tot een besteld bedrag van € 75 is de bijdrage in de verzending € 9,95. Daarboven is het helemaal "gratuit".


Retourneren & Vervanging
We leveren al onze artikelen met de garantie die je van het product mag verwachten, daar staan we voor. Het kan natuurlijk gebeuren dat het product niet voldoet aan je verwachtingen. Dan mag je het
gewoon terugsturen. We zouden wel graag willen weten waarom want alleen dan kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Als het een artikel is die speciaal op maat is gemaakt kan het niet
geruild worden, maar bel of mail ons wel even, want we willen wel graag kijken of we nog iets voor je kunnen doen!  Voordat je het artikel terugstuurt laat het ons dan wel eerst weten. Wij sturen
je dan een retourformulier welke je ingevuld mag bijvoegen bij het retourpakket. Dan kunnen we bij ontvangst direct de juiste actie ondernemen. Hieronder staat de officiële retourprocedure die
we hanteren;

- Geef je retourzending per e-mail of telefoon aan ons door.
- Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na uw melding inclusief retourformulier aan ons geretourneerd worden.
- Zorg dat je de zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
- Het artikel mag niet beschadigd zijn en dient in zo origineel mogelijke verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden.
- Na ontvangst van het artikel met het retourformulier, krijgt u van ons een bevestiging en zal het aankoopbedrag inclusief de betaalde verzendkosten binnen 14 dagen op uw rekening worden overgemaakt.
 

 Bij een volledig teruggezonden bestelling wordt het totale bedrag inclusief verzendkosten teruggestort. Wanneer je een gedeelte terugstuurt wordt alleen het betaalde bedrag van het geretourneerde artikel teruggestort. 
 

Mocht je per ongeluk een verkeerde maat hebben besteld of je hebt bijvoorbeeld toch liever een barok lijst in plaats van wrakhout, kunnen we dat heel makkelijk voor je oplossen. Je doet een nieuwe bestelling op
www.fotolijsten.nl en je stuurt ons direct daarna even een mailtje dat je de verkeerd bestelde lijst graag omgeruild wilt hebben. Wij zullen dan een omruilzegel aanmaken om de lijsten bij jou om te laten ruilen
door de koerier. Hier zijn voor jou geen extra kosten aan verbonden. Zorg er wel voor dat de om te ruilen lijst weer goed wordt verpakt, het liefst in de originele verpakking, want alleen onbeschadigde retouren worden volledig terugbetaald!
 

Kwantumkorting (B2B)
Wanneer je in een goeie bui bent, en je hebt zin om een heleboel lijsten te bestellen, vraag dan eerst even een offerte aan, want we willen je namelijk heel graag korting geven. Daar wordt jij blij
van als het goed is, en wij ook. Want we houden van tevreden klanten. Bij grotere afnames hanteren we speciale prijzen, voor zowel bedrijven als particulieren! Volg deze link en je kunt direct een offerte aanvragen.
Vermeldt hierin dan in ieder geval het artikelnummer van het artikel, de maat en het aantal artikelen.


Inloggen & Orders bekijken
Je kunt bij ons zelf een account aanmaken. Dit betekent gemak voor jou omdat je zelf je bestellingen, facturen en zendingen kunt nakijken. Het werkt heel gemakkelijk. Je kunt namelijk een account aanmaken
voordat je een bestelling plaatst. Maar ook wanneer je een bestelling aan het doen bent kun je bij het afrekenen direct kiezen om een account aan te maken. Heel simpel. En als je dan in de toekomst weer een
bestelling wilt doen omdat je de de vorige keer zo tevreden was, dan is het een fluitje van een cent als je al een account hebt. Je hoeft dan ook niet elke keer je adresgegevens weer in te vullen. Ook is het mogelijk
als je een account hebt om de verzending van je bestelling te volgen via track-en-trace. 


Privacy & Veiligheid
Wij zijn ons er van bewust dat je vertrouwen in ons stelt. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om jouw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we je weten welke gegevens we verzamelen
als je onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee je gebruikservaring verbeteren.


Zo snap je precies hoe wij werken. Dit privacybeleid is van toepassing op onze diensten betreffende de webwinkel. Je dient je ervan bewust te zijn dat wij niet verantwoordelijk zijn voor het privacybeleid van
andere websites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geef je aan het privacy beleid te accepteren. Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van de website en dragen er zorg voor dat
de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Hieronder staat het officiële gedeelte over het gebruik van de gegevens die verzameld worden;


Dienstverlening
Wanneer u zich aanmeldt voor één van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van ons of die van derden. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

E-mailverkeer
Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van ons of die van derden. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.


Cookiegebruik
Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen. Deze website maakt gebruik van "cookies" (tekstbestandtjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de website gebruiken. De door de cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website, kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van ons of die van derden. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden gebaseerd op uw website-activiteit en internetgebruik.

Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid, tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld. In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze website. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze website, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

Keuzes voor persoonsgegevens
Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op het moment van verstrekking.

Aanpassen / uitschrijven dienst nieuwsbrief
Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of om u af te melden.

Aanpassen / uitschrijven communicatie
Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.
Fotolijsten.nl
Stephensonstraat 47/A
7903 AS  Hoogeveen
info@fotolijsten.nl 


Cookies uitzetten
De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en –services, op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser.